Cennik
Książka przychodów
i rozchodów:
księgowanie transakcji
3.5 zł
księgowanie transakcji importowanej do systemu
2 zł
minimalna opłata za obsługę miesięczną
300 zł
sporządzenie zeznania podatkowego
100 zł od deklaracji
Pełna księgowość:
księgowanie transakcji
6 zł
księgowanie transakcji importowanej do systemu
4 zł
minimalna opłata za obsługę miesięczną
800 zł
sporządzenie zeznania podatkowego
średnie miesięczne wynagrodzenie za prowadzenie ksiąg rachunkowych, nie mniej niż 1000 zł
Kadry i płace:
pracownik na umowę o pracę (miesięcznie)
30 zł
pracownik na umowę cywilnoprawną
20 zł
Kadry i Płace obejmują prowadzenie teczek osobowych pracowników etatowych, obliczenie obciążeń podatkowych i ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT i ZUS. Nie obejmują rekrutacji, badań lekarskich, szkoleń bhp, ewidencji czasu pracy, urlopów i innych obowiązków pracodawcy.
Przez księgowanie transakcji rozumie się w szczególności każdą fakturę, rachunek, fakturę wewnętrzną lub inny dowód księgowy (w tym załączone do dokumentów zbiorczych, takich jak raport kasowy, rozliczenie zaliczki, rozliczenie podróży służbowej itp.), korektę faktury, rachunku lub innego dowodu księgowego oraz transakcję bankową. Niektóre dokumenty mogą obejmować kilka księgowań, np. rozliczenie kosztów wg miejsc powstawania.