English version


Cennik

Ceny netto w PLN, bez podatku VAT



Książka przychodów
i rozchodów:

księgowanie transakcji

3.5 zł

księgowanie transakcji importowanej do systemu

2 zł

minimalna opłata za obsługę miesięczną

300 zł

sporządzenie zeznania podatkowego

100 zł od deklaracji

Pełna księgowość:

księgowanie transakcji

6 zł

księgowanie transakcji importowanej do systemu

4 zł

minimalna opłata za obsługę miesięczną

800 zł

sporządzenie zeznania podatkowego

średnie miesięczne wynagrodzenie za prowadzenie ksiąg rachunkowych, nie mniej niż 1000 zł

Kadry i płace:

pracownik na umowę o pracę (miesięcznie)

30 zł

pracownik na umowę cywilnoprawną

20 zł


 

Kadry i Płace obejmują prowadzenie teczek osobowych pracowników etatowych, obliczenie obciążeń podatkowych i ZUS oraz sporządzanie deklaracji PIT i ZUS. Nie obejmują rekrutacji, badań lekarskich, szkoleń bhp, ewidencji czasu pracy, urlopów i innych obowiązków pracodawcy.

 

Przez księgowanie transakcji rozumie się w szczególności każdą fakturę, rachunek, fakturę wewnętrzną lub inny dowód księgowy (w tym załączone do dokumentów zbiorczych, takich jak raport kasowy, rozliczenie zaliczki, rozliczenie podróży służbowej itp.), korektę faktury, rachunku lub innego dowodu księgowego oraz transakcję bankową. Niektóre dokumenty mogą obejmować kilka księgowań, np. rozliczenie kosztów wg miejsc powstawania.


Biuro Rachunkowe Credo Sp.J.
Rozalińska 2
01-475 Warszawa
biuro@brc.waw.pl
tel.: 22 666 95 15